Sunday, November 29, 2009

::: nape laaa... :::

salam.

entri ini hanya untuk melepaskan geram pada filem yang baru saja ditayangkan di pawagam baru-baru ini.. c0p, saya xtengokk~~.. huhu

ada sape2 xtau x?? xpelah x yah tau..

saya xpuas ati.

kanape ye??

kenape?????


saya x paham nape filem macam tu leh 'lepas' untuk tontonan?? nengok kan iklan kat tV pun saya kegelian.. malah saya tumpang malu...
mmphhh nape la..

bebudak pun mesti turut terjebak secara xlangsung nengok iklan tu..

apakah 'pengarah itu' sudah ketandusan idea?? ye la kot agak nya..

ohh.. sangat tidak puas ati..





ada sesape yang menyokong saye???? tq... huhu..






nota akhir:
mesti penonton 'filem itu' lebih ramai daripada penonton hal ehwal islam, al-kuliyyah mahupun halaqah.... adehhh~~ (T___T)







4 comments:

  1. filem apa azalea?
    cuba reveal sket.
    senang nak komen..

    filem tempatan ke?

    ReplyDelete
  2. Salam.. ni mesti citer yang rosak akhlak tu kan.. hehehe.. nak taip nama filem tu pun.. cam tak bape nak suke.. adeh..

    ReplyDelete
  3. afzan: aah filem tempatan bermula dengan huruf J. huhu..

    ReplyDelete
  4. farihin..

    aah, cite tu laa..

    ReplyDelete

tq f0r ur comment.. ^^