Monday, November 9, 2009

::: lari dan LARIIII :::

salam pada yang sudi menjengah ke sini.. =)


pagi sabtu lepas saya 0T.. masuk pukol 9 pagi.. so dalam pukol 8.30 pagi saya bersiap nak turun kat stesen bas kat bawah nun.. tapi seb baik sebab kak ipar saya pun 0T jugak hari tu. s0 ape lai bile dia sendiri mau ngantari daku.. hehe..


before masuk ke main road, kene lalu satu padang..

mm pagi2 dah ada orang kat padang.. sekumpulan anak muda nak men bola kott..


tiba2 saye tringat mase zaman muda2 dulu.. zaman persekolahan.. tiba2 terimbau.. hehe..

dulu kalo korang, korang masuk ape mase hari sukan?? =p



dulu mase saya kelas 6, saye masuk lompat tinggi.. keh3.. men masuk je kott.. tapi ada cikgu tu cakap saya lompat macam kuda.. haha.. saya ingat lagi..
mana tak nye orang sume lompat dari tepi tapi saya lompat dari depan. haha.. memang cam kuda lompat pagar..
then saya masuk lumba lari.. hehe. bape meter dah xingat.. lari ikat kaki pun saya masuk.. bez!! lari ikat kaki ni ada gak orang panggil lari kaki tiga.. =)
oh ya.. mase darjah 6 saya dalam pasukan Hang Kasturi.. Rumah ijau.. hehe..

masuk skolah menengah saya banyak masuk olahraga.. dah x masuk lompat tinggi. hehe..
masa form 1 yang paling xleh lupa bile kene paksa masuk acara jalan kaki.. adehh.. malu gilerrr... tapi ok gak dapat tempat antara t0p ten gak.. haha.. bukan ada gaya pun jalan.. men jalan je.. jalan laju2.. ngeh3..
then start dari masuk jalan kaki saya mula berjinak2 ngan lari jarak jauh.. cam lari 400 meter, 1500 meter ke.. hehe.. bezz!! xpenat sangat.. huhu..

yang paling xleh lupa.. saya memang xpandai2 untuk lompat jauh.. mm every year memang fail.. hmm, xsuka lah.. hehe
haa, dari form 1 until form 5 saya dalam pasukan Rumah Hussien.. Rumah merah..

HIDUP HUSSIEN!!!! hehe..


sumber: mr.google


tapi sekarang jgn harap leh lari lagi.. lari sekejap pun dah semput.. xlarat bawak body...
haha..






n0te: beznye terimbau kenangan silamm.. =)




2 comments:

  1. aik..bertukar wajah lagi..hehe..btul2x...ingat x kita men lawan2x jarak jauh dulu..haha..1500m..hihi...sweet la..ingat balik...haha..tgh gelak sorang2x...
    HIDUP UMAH RAZAK...;)

    ReplyDelete

tq f0r ur comment.. ^^