Friday, January 1, 2010

::: fiRst 2010's enTry :::

salam..

n0ta mula: happy new year.. ('',)


haaaaaaaaaaaahhh...
alhamdulillah masih di beri peluang untuk bernafas di taun baru ini..


hari ni cam boring je pulak sebab x keje.. hek3.. bile keje maleh plak nak p.. haishh..
ish, xleh2.. bukan salu nak dapat pluang cuti 3 hari seminggu ni.. hmm..

tadi guling2 atas tilam sambil layan keboringan.. pastu tiba2 ter'pop up' in my mind..


" e'eh.. dah 23 taun dah"


muehehe.. leh lak tak ingat umo sendiri.. walaupun officially on this march but bile masuk je taun baru terus rase umo bertambah ye tak..?? =p

adehh.. dah tua tapi still macam budak2 je rase.. hmm..



2010

ohh ya.. i tink i have azam for this year and wanna share it here.. muehehe.. cam before xde je kan? hehe..

but actually xtau la ni azam ke x.. atau harapan atau impian.. uiks, same ke sume tu??

mm.. it's simple.. not complicated.. huhu..


tahun ni kalo boleh.. saya nak dapatkan keje baru.. hehe..
kalo boleh saya nak keje ngan orang yang sebangsa dengan saya..
moga ianya diizinkan Nya.. AMIN..

ohh, salah ke daku berazam begitu?? huhu..



s0 kepada sesape yang singgah sini.. marilah same2 membantu saya merealisasikan azam@harapan@impian saya ini.. hehe.. =p


buat masa ni tu je kot dulu.. sebab ia paling utama saya rase.. huhu...





hmm.. tingat pulak pasal semalam kat tempat keje.. semalam balik keje awal.. 5.30 petang.. dalam 15 minit before 5.30 pm, saya nampak M**** yang duk depan meje saya cam taruk2 losyen kat tangan die.. heheh.. cam pelek lak sebab 1st time nengok laki guna losyen.. siap ada satu botol dalam laci meje die.. hehe.. fyi, this guy cam 'lembut' skittt.. skit je kot.. not too much.. ni pon pelek gak sebab saya jarang jumpa kaum sebangsa die yang 'camtu'..


so saya yang mase tu tengah nyusun2 inspection form usik die...

"wahh, M**** kalah saye.."

saya kurang dengar apa yang die jawab but B**** yang dok tepi M**** menyampuk..

"tu la Az*.. tak nak solek... "


??????
apa kes plak mamat ni?



saya pon jawab..

"laa, diri saya.. suke ati saya lah.. me,myself.. not yourself".. huhu

dua2 tersengehh..




honestly saya x ambik ati pon ngan ape yang B**** cakap sebab its true..

ohh saya memang jenis yang x suka solek menyolek ni.. xreti..
pegi keje just pakai bedak baby je.. huhu.. compact power jarang2 guna.. tu pon yang dah bape taun.. my mum kasik.. lipstik, lipgloss haram.. tapi kalo kuar p jalan2 ngn akak, pakai gak sekali skale.. huhu..

tapi xpelah saya xkesah asal saya selesa.. h0h0..


atau patotkah saya tambah azam kedua?? untuk blaja solek?? hik3.. xsesuai je rase.. lagipon, maybe bukan untuk mase ni.. adehhhh... '_' "




eh, ok la dulu.. daaaaaaa... =)



n0ta akhir: happy birthday to my beloved sister 010110^^ and happy becoming birthday to my beloved brother 020110^^



No comments:

Post a Comment

tq f0r ur comment.. ^^