Monday, January 11, 2010

::: tak ke nak??? :::

salam..



weehoo00~~.. \(^^)/


n0ta mula: pEja menang!!!!!



hik3.. 1st of all.. to faizal tahir, sori ye sb panggil camtu.. cam la faizal tahir datang jenguk cni,adehh~~



hipp,hipp hurrayYYYY!!

(penaja gambar: g00gle)


hipp,hipp hurrayYYYY!!



ohhh.. really love the song..


bencinta


dunn0 why..


omedetoo gozaimasu faizal tahir.. =) tahniah,congratulation..=)
walaupun dapat no.3 dalam ajl24 tapi ok la tu.. actually saya bajet faizal yang dapat tempat
pertama tau.. hehe.. x pun yuna.. tapi dapat kat aizat ok jugak.. suka gak lagu tu.. tapi lagi suka lagu faizal tahir..



suka sangat

sangat suka

suka sangat

sangat suka

suka sangat

sangat suka



ulang 100 kali ok?? hehe..=p


ok enuf bout ajL24.. the end.. =)






hmm, semenjak juin contest yang cik ulat anjurkan saya semakin berminat untuk masuk kontest len.. petang semalam sewaktu bersiar2 kat blog orang len, saya jumpa satu kontest lagik.. edit photo contest.. hehe..


actually mase zaman ada laptop dulu, saya suka sangat ngedit gambor ni.. hehe.. tapi sejak peristiwa hitam itu..iskh3,iskh3.. saya dah x aktif lagi.. huhu.. gambar2 pon sume dah xde.. yang ada cuma kat friendster n kat dalam emel.. =(
so demi rasa yang menggunung tinggi untuk juin contest yang cik ros buat.. saya pun geladah la my attachment kat emel.. huhu.. jumpe satu gambar.. xmenarik.. tapi nak jugak ambik gambor tu.. hehe..


s0 gambar tu dah siap di edit sebelum ajL stat smalam.. hoho.. tapi rase malu la pulak nak juin sb before pun jarang saya gantung my pic kat taman ni.. huhu..


mm nak masuk ke tak eh?? huhu..


nak ke tak?

tak ke nak?

nak ke tak?

tak ke nak?














NAKKKK~~





n0ta akhir: nape prenggan omedeto tu jadik kecik tulisan nye??








glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment

tq f0r ur comment.. ^^