Saturday, April 17, 2010

::: xyah tajuk la :::

salam.. ^^



nota kudup bunga: hari ni cuti, yeAY!!


eit. tadi bukak website ni.. jumpe website ni bila terjumpe kat paper bulan lepas (bulan lepas kott..mm tah tak tengok plak tarikh nye.. hehe..) cite pasal kedai die.. kedai sewa buku.. ada n0vel (yaa,semestinya.. hehe..) omputeh and local punye, buku2 rujukan, c0mics and dvd/vcd pon leh sewa gak..

mm abg cakap dekat je ngn cni.. kat fasa9,bangi.. leh la ajak die pegi nati.. yeAy!!! ^^
esok, mungkin?? hihi..


mase 'bersiar2' kat website ni tadi, usha die punya buku2 and ngn harga sekali.. saya tengok satu novel omputeh ni.. authornye femes.. rental price 12hengget, ok la..

then tengok sinopsis..

baca..

ha??

baca lagi..

mmmphh..

tau tak, sinopsis kat buku omputeh tu cam sama ngn jalan cite satu novel local yang penah saya baca..

s00??

so saya terpikir.. apakah novelis novel yang penah saya baca tu tiru cite ni?? atau kebetulan?? tapi hati saya cam lebih pada soalan pertama.. huhu..


dan sekarang ni cam ilang kekaguman pada penulis itu.. hmm.


atau mungkin betul hanya kebetulan.. huhu, xtau..





mm, tu je nak cite.. =]







eh, heit.

satu lagi ngengade nak bitau..

sangat suka biskot ini.. cubalah.. ^^

mr.g00gle,tqvm!


ok, dah. =)


nota ujung ranting: sedang makan biskot itu.. nyum2..




glitter-graphics.com

2 comments:

tq f0r ur comment.. ^^