Tuesday, August 3, 2010

::: dan 'dia' adalah.... :::

salam..

baru sekarang 'masuk' blog, mau conteng2.. tadi duk skodeng blog org je gheja.. sambil makan keropok ngn roti john bli kat pasar malam tadi.. hehe..



tadi mase mula2 online, saye bukak ym.. saya klik satu name.. saya taip..

" selamat pengantin baru.. bla.. bla.."


ya, SELAMAT PENGANTIN BARU buat die n his wife.. ^^

tadi pagi mase jalan p keja, saya tiba2 terpikir cam kejam la plak bila x wish.. nati time kte, xde plak org nak wish.. ceh.. hehe..
eh tapi hari tu da pesan kat seseorg suh sampaikan salam n wish.. xtau la plak seseorg jadi p tak sebab majlis tu time 1st day die keje.. saya p0n maleh nak tanye sb kang nanti takot seseorg pk ape plak.. walaup0n saya tau, he's veri understanding and xkan pk cenggitu.. tapi xpe lah..

before, da dua kali da kot die jempot and ingatkan die punye majlis.. tapi saya cakap saya keje n seseorg akan wakilkan.. heheh..


ok, back t0 the stori.


s0, saya decide unt wish malam ni walaupon da terlewat untuk beberapa hari.. huhu.. ntah nape tetiba terpop-0ut kat my mind pagi tadi.. hoho..

tapi saya xtau patot tak actually my dcision.
juz want to wish as a friend.. as a schoolmate... not because of hard feeling..
dun ever silap paham na.. hehe..

after klik enter button saya terus sign 0ut.. huhu..

mesti semua (ceh, bajet cam ramai org je dtg cni) tertanya2 kan sape 'die' tu??

he's my ex..


huhu..

ok, XYzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......

daaaaaaa..




n0ta ujung ranting I: sebuah kisah lame.. yang bila terkenang akan 'terlihat', sesungguhnya ada hikmah di sebalik apa yang ditentukanNYA..


n0ta ujung ranting II: ALAMAK! lupe, baju x ir0n lagi la plakk..





1 comment:

  1. ex aku dia bg tau dah bersalin dua dah. hehe

    ReplyDelete

tq f0r ur comment.. ^^