Friday, August 6, 2010

::: makcik, saya da besau la.. hehe :::




salam..

hari ni rehat lame.. biase saya n kengkawan kuar p midveli ke, makan A&W dkat ngn Amcorp ke.. p KFC ke..
tapi hari ni just tapau nasik kat kedai. then saya ajak kawan makan kat umah. atau lebih tepat kat bilik.. huhu..

on the way balik umah, stop jap kat kedai makan dekat ngan area umah. nak beli ais kosong. nasik kami da bli kat kedai makan kat pantai dalam. hehe.. saja p sana sb banyak lauk.. paling best sebab kat sana ikan goreng digoreng dengan garingnya..
yeay! susah tau nak dapat ikan goreng yang garing camtu... saya kureng skit kalo ikan goreng xgaring.. nampak cam x bermaya.. then mule la pikir, ikan ni ikan semalam punye ke apa ke.. hehe..


eh. ok2 back to the stori.


mm.. ha stop kat 1 kdai ni.. saya beli ais kosong.. sb kat bilik nati nk buat air oren...
saya cakap kat pakcik yang tengah buat air.

"nak ais kosong 30sen"..


then bile siap saya bayar kat kaunter.. ada sorang makcik..
saya letak duit 30sen. tapi makcik tu kasi balik kat saya sposen. ??????


saye: eh, saya mintak 30sen tadi..
makcik: xpelah,20sen je.. student..


saya terdiam terus.. pas bayar trus blah.. huhu..


owhh.. makcik~~~.... saya bukan student.
saya tau le saya kecik.. tapi saya da besau la.. hoho..
tapi bagus gak kan.. nati musti dapat harga murah slaloo.. miahaha, jahat tol..

agaknye makcik tu ingat saya student sb 'handbag' saya cam student kot.. tambah ngan srabainye diri ku ini.. hehe..

mau tengok tak 'handbag' saya?? mau2?? hehe





TADA!!!!!!




'handbag' saya yang boleh memuatkan sebijik liptup n purse.. =p



nati saya p beli kdai makcik lagi eh.. hehe.. tinkiu makcik.. =)

daaaa...



No comments:

Post a Comment

tq f0r ur comment.. ^^