Tuesday, August 25, 2009

::: air kelapa + english h0tbread :::

salam..

hari ni saya beli air kelapa setelah 2 hari tak beli air mase berbuka.. hoho.. mula-mula saya teman kak naim beli soya suam kat pasar ramadhan depan pasaraya bintang.. soya suam RM1.. ok la, murah.. berbaloi ngan kuantitinya.. setentang ngan gerai tu ada gerai air jugak.. ada air kelapa.. tapi saye tak tertarik untuk beli kat situ.. saya lebih tertarik untuk beli kat gerai kat kaki lima pasaraya bintang tu..

so pegi la kat situ.. cakap nak air kelapa without asking the price first.. then adik tu bungkuskan la air kelapa.. bile nak bayar baru saya tanye harga.

"brape dik?"

"2ringgit"

dalam hati "haa??!" sambil kasi duit kat budak tu...


alahai.. saya rase xpatot pun air kelapa tu harga 2ringgit.. hoho.. sebab bukan banyak sangat pon.. isi pun xseberapa.. (amboii, ng0men..~~).. lagi satu kuantitinya nak same je ngan air soya kak naim yang seringgit itu.. huhu..

saya gtau kak naim.. die pun terkejut sama sambil berkata.. "baik beli kat situ td"

huhu..




saya: mau salahkan sape ye???

saya: kamu la yang salah sebab tak tanye harga dulu..

( ")<<( '_' ) tak pasal-pasal kene tarik telinga.. ke memang patot 2ringgit eh?? sebab air kelapa eh? eh? huhu.. bersyukurlah nak oiii... ngeeeee... ('-')
++++++++++++++++++++++++++++



hari ni adalah hari 'cabutan bertuah' untuk pilih tempat attachment macam yang dah dijanjikan sebelum ni .. hoho..

owhh saye sangat takot...

puan amirah letak nama-nama company tu dalam satu kotak, then kiteorg masing2 kene ambk kertas dalam kotak.. owh, sangat takot waktu itu..








and finallii...


saya kene buat attachment kat English Hotbread.. kat cheras... tapi alhamdulillah gak la sebab sekali ngan kak naim and 3 orang lagi my classmate.





ada sape2 tahu ke area mane tu?? senang cari umah sewa ke kat sane?? huhu..





moga dipermudah segala urusan... AMIN...









2 comments:

  1. kt tmpt penulis,sehenget je 1 bngkus..haish2..

    ReplyDelete
  2. saya dapat free jer air kelapa...kat belakang umah ada 2 pokok hehe

    ReplyDelete

tq f0r ur comment.. ^^