Monday, October 26, 2009

::: nape eh??? :::

salam..



"wat pe skrg??"

"dah keje??"


nape eh.. tiap kali di ajukan soalan ni saya cam malas je nak jawab atau dengan kata len, salu mengelakkan diri.. x pon, saya biarkan soalan itu sepi begitu saja.. hehe..

xramai yang tau saye dah keje..



pertama of cos my family....


then ada la 4 5 org kawan yang tau saye dah keje..
tu pun saya x gitau pun saya keje ape dan di mana walaupun dipaksa oleh mereka.. huhu..
biasanya untuk pertanyaan keje ape tu saya jawab keje kuli je..


seterusnya kamu org la.. hehe.. tp still sama ngn kengkawan yang mengenali saya..
cume bezanye kamu tau skit ape yang saya buat.. hehe..



tah la.. say pun x tau nape saya liat sangat untuk menjawab soalan itu.. huhu..








~E . N . T . A . H ~






No comments:

Post a Comment

tq f0r ur comment.. ^^