Wednesday, February 10, 2010

::: find me a r0om please... =p :::

salam..

kudup bunga: haishh.. dah 3 hari 'tanam anggur'.. huhu..



actually i need to find a r0om.. yaa..

saya akan mule keje balik on 01032010.. kat pJ.. (anybody from pJ??)

dari cni ke pJ lebih kurang 45min/sejam.. tu naik m0to.. kalo naik bus,komuter, lRt?? mm..

abang sy just suh tinggal kat cni je.. leh die anto p keje.. but i don want t0 susahkan die..

jalan memang sehaluan.. dari tempat keje die ke tempat saya 20 mins.. tapi kadang abang saya keje kat ptrajaya.. tak kan dari kajang ke pJ then ke ptrajaya.. mm..

bagi saya kalo sewa umah/bilik kat sana lg s0nang.. ke cane??




mm.. kan best kalo ada umah kecik cenggini.. duk sorang2.. umah besar2 takot.. =p







saya ingat nak gi cari mase cuti 26hb ni.. nak ajak my sis teman..

dis week pg j0hor, tolong sorang lagi my sis pindah umah.. hari tu mati2 bajet die dapat keje area pJ gak.. so dah pasang angan2 mat jenin nak menyewa skali.. skali..
adehhh~~
after balik johor lak, ingat nak balik klantan jap.. rindu nak makan sayur lemak my mum..
mm nyummyyy!!



ok,sampai cni dulu.. =)




ujung ranting:
ni rase nak menabung ngan nuffnang ni wat bli kete.. heheh..



sumber gambor:deviantart


glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment

tq f0r ur comment.. ^^