Sunday, February 14, 2010

::: my chinese friends :::

salam..

hye!! =)



kudup bunga: tq s00 much pada yang sudi f0llow my bl0g.. d0 appreciate u.. hehe..
uoppss, yawaleed. can u gimme ur url?? mau jenjalan ke blog kamu. can't detect.
TQ.





t0day is CHINESE NEW YEAR!


so i want t0 take dis opportunity to wish


HAPPY CHINESE NEW YEAR!


t0 my Chinese friends..


MAY THE NEW YEAR

BRING YOU

HAPPINESS AND G00D FORTUNE

T0 STAY ALWAYS..



and i dedicate dis card t0 all 0f y0u.. =)









****************************

saya jarang ada rakan berbangsa cina.. uupss.., bukan xnak kawan ye.. x abes jari tangan kalo campur t0lak.. hehe..


dulu masa kecik2 saya tinggal kat quaters.. saya ada bkawan ngn anak jiran. nama die Sally.. =) mak die saya panggil Auntie Tan.. keje sama ngn my mum.. baik.. still x lost contant wlaup0n kami dah pindah dari ctu.. yang paling saya ingat, kami main anak pat0ng same2.. muahaha.. biasalah budak2 kan.. mase tu saya ada anak pat0ng barbie.. hek2.. Die punye saya dah x ingat, tp lagik chantek kot dari saya punye.. =( h0h0..
tp... sbenarnye.. Sally dah xde.. passed away because of accident. langgar lari.. mase tu die F0rm 1 rasenye, saya plak Std 6.
saya ingat lagi, hari tu hr jumaat.. saya baru balik tusyen then my mum gtau pasal accident tu..
then after 3days kot, die dah xde.. pendarahan kat kpala.. spanjang kat hospital, die k0ma je.. =(
kesian kat Auntie Tan.. sb Sally tu satu-satunye anak p0mpuan.. yang lagi sedih sb die ada 2 org anak je. s0rang lagi laki.. =(


mm... eh, panjang plak cite.. hehe.. tapi baru ni my mum ada cakap Auntie Tan ada tepon gtau die nak pg merisik untuk anak laki die tu.. hehe.. ok enuf. =)



sterusnya, masa saya kat matriks.. dalam my class ada 3 org chinese.. 1 boy and 2 girls.. antara 3 org tu saya rapat skittt ngan Yee.. cute orangnye.. hehe.. maybe sebab kteorang satu block asrama kot. tapi len2 floor. saya 2nd floor, die 3rd floor. tapi salu jugak la die datang bilik saya.. borak2.. my rumets mase tu p0n baik gak ngn die.. kadang saya pg bilik die.. b0rak2, c0py2 tut0.. haha, pecah rahsia.. =p




then lastly kat tempat keje dulu.. Auntie, adrienne n ling ying.. kire yang rapat laa

auntie suka cakap saya nek 'bot'.. sb saya salu kelam kab0t.. hehe.. ye la sb my j0b kne wat cpt2, sb production tggu. in case kne wat adjustment pada produk, lagi naye kalo lambat2.. hehe, back up diri.. =p

"Az* kelam kabottt, pegi klang naik botttt"

\(^^)/

Adrienne, si gadis bermata chantek.. biru ada, pepel ada.. hehe.. tuan pon cantik n baik.. die sama umo ngan saya.. kalo ikot bulan, saya lagik tua tapi die lagik mature.. hoho.. =(
1st time dapat kawn bangsa cine yang fasih sgt Bm nye.. =)


Ling Ying pulak.. tinggi lampai.. x banyak leh cakap pasal die sb xbrapa nak rapat sangat cam adrienne atau auntie. tp nice girl.. =)



itulah al-kesahnye.. my chinese friends.. =) sume baik2.. hehe..



0nce again HAPPY CHINESE NEW YEAR! =)




glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment

tq f0r ur comment.. ^^