Wednesday, February 17, 2010

::: tata-titu II (^^)/:::

salam..

hye!! =)

daku pulang ke kampong esk.. kampung ku nun di kelantan sana.. mau ikot??





x bolehhh!!!!!! prasan!





sudah terbayang di mata mau makn tomyam my mum masak.. sayur masak lomak my mum jugak yang masak.. hehe.. anak pandai makan je.. =p


nway, tiket yang dibeli tadi mahal 3 hengget tau drpd biasa.. saya tanye nape.. orang tu cakap untuk minggu ni mmg harga camtu sb raye cine..

??? pat0t ke cenggitu?? mmmm..



esk saya pulang ngn my mum.. my mum datang cni and ikot sama pegi j0hor hari tu..
then saya datang balik cni 0n 25th of feb.
kat umah nanti xleh nak berblogging.. daku xde lapt0p cam kamu2 sume.. iskh3.. msti boling gile..

so disebabkan dah terbayang kebolingan itu, tadi pas beli tiket saya pgi kedai buku.. ^^
saya beli 2 buah novel.. h0h0.. -_-" membazir je keje..

ssshhhhh!! jangan bitau my mum.. heheh.. dah la tengah xde duit ni.. =p sb bulan ni tanam anggur je keje.. balik klantan nati nak pi shopping beli itu ini lagik..
pastu, 26hb ni plak nak g carik bilik yang dekat ngan tmpat keje,nak sewa... adeshhh -_-"


0keylah..

cam hari tu jugak.. blog ni x berpenghuni starting from t0mol0 until 25hb..
s0 cam biasa sape baek ati tolong saye jaga my gaden ok?? =)



kepada sesape yang berkunjung ke cni spanjang ketiadaan saye, tq soo much..
s0 sbg tanda penghargaan saya blanje makan kek secret recipe.. ok??


pilih la mane 1 nak.. nati saya bayar..




ujung ranting: jangan marahh~~ =p









glitter-graphics.com

5 comments:

  1. boleh2!! pilih je, jgn segan2 okeh? hik3.

    ReplyDelete
  2. nanti anak pandai la masak,, hehehehe..
    3 hengget lebih mhal.. dasat....
    heheheh....
    anggur pun mahal what

    ReplyDelete
  3. ahaks!
    baru jewk balik dr kelate!
    soping sakan!

    ReplyDelete
  4. uish...membazir apa beli novel
    ok la tu

    ReplyDelete

tq f0r ur comment.. ^^