Saturday, May 8, 2010

::: cerita minuman kaler puteh :::

Salam..

Ahh, sudah lame blog tak berupdate.

Rindu! Tapi kesuntukan masa..

Banyak cite mau dicoretkan, tapi jejari kaku….

Hehe.

Mm mau coret-cerot mana satu dulu ya??

Mm cerita pasal sejenis minuman kaler putih dulu mau?

Xmau pon, saya mau.. =p


Xtau ape yang jadi ‘turning point’ nye..(cehh..) ingat2 lupa.

Kalo xsilap,sebab hari tu terlalu contact ngan chemicals.. sementelah fume cupboard mase tu xberfungsi.. bukan xde fume lain yang function, tapi ada sorang staff tengah guna.. pakcik.. saya takot ngan die. Hehe..


So hari tu pulang dari keje, saya beli minuman itu tapi yang berperisa coffee.. hehe.

Tekak belum mampu untuk telan yang kaler putih sepenuhnya..

Sampai umah terus minum.

Gulp! Gulp!

Mm, ok jugak rase nye.. hehe.. abes satu kotak. =p

Esoknye beli lagi.. tapi yang berperisa coklat plak..

Mm, lagi best r rasenye.. huhu..

Dalam ati da puji2 diri sendiri.. “yeay! Az*** da leh minum susu!!” hoho. \(^-^)/

Few days after that saya beranikan diri unt beli yang kaler putih plak.. tapi ambik masa beberapa hari unt minum yang kaler putih bersih tu.. (-_-“)

Bile minum.. err, rase yang itu la.. cam tekak xleh time walau sedutan yang pertama tu saya terus telan..

aduhh, rase susu.. =(

memang laaa akan rase susu sb memang susu..





Haishh..

Kene ber’usaha’ lagi!

Wish me luck! Hoho. ^^






glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment

tq f0r ur comment.. ^^