Tuesday, March 16, 2010

::: milk phobia?? milk phobic?? :::




salam..


sape tau perkataan sebenar yang digunakan untuk orang yang x suke minum susu??? betul ke milk phobia?? saya bantai je.. hehe..

i'm the one yang xsuke minum susu!!!! huhu.. x sodapp..




environment keje skarang dah berbeza dari yang dulu.. skrang tiap2 hari terdedah/'terselisih' ngan chemicals.. huhu... so kesannya, balik keje je salu saket kepala.. berdenyut-denyut...

mase masuk keje awal bulan dulu, dah ada sorang staff ni pesan kalo rase xsedap badan/pening2, balik minum susu.. huhu. memang p0n.. dulu mase study, lecturer pon ada pesan suh minum susu after abes lab.. untuk neutralize balik badan..


MINUM SUSU!!!! ooo tidakkkk.. hehe.. tekak ku xleh time.. xtau la nape..



upss, tapi kalo susu manis minum.. haha....


lagi satu susu yang leh saya minum dalah >>>> VITAGEN!! huhu.. walaupon sebenarnye die untuk per0t tapi xpelahh sb tekak leh time.. hehe.. tu pon yang perisa oren punye je, kalo yang apple/ grape saya x minum... =p


so skrg ni, saya bergantung pada VITAGEN.. ilang saket kpala.. alhamdulillahhh.. =)








note: alamakk vitagen ada satu lagi!!




glitter-graphics.com

3 comments:

  1. aku suka susu dutch lady
    sedapppppp

    ReplyDelete
  2. atiQ suka minum susu.sedaaapp!

    xpe.u minum jela VTAGEN eaa..cam budak0budak plak kita nie..hee~

    ReplyDelete

tq f0r ur comment.. ^^