Friday, May 14, 2010

::: saya situ sana sini :::

salam..


nota kudup bunga: tajuk xde kaitan langsung.. huhu..



eit.. esk mau kuar ngn kengkawan mase kat umt dl.. wee~~ ^^
mm, p mid valley je kot..
kalo ikot plan, dieorang: tmah,ana&nisak nek bas dari penang malam ni pukol 11.. kesian pulak kat dieorg.. huhu.
sebenarnya, masa mula2 tmah plan nak datang (1 minggu yang lepas) , die bajet nak tumpang umah ayu.. tmah jugak msg saya, tanye fri x ujung minggu ni.. da la msg kami dalam masa yang sama..
tapi..
eh jap, cam x crite lagi kat cni.. actually ayu ngn saya keje kat tempat sama. nak lebih tepat, 1 lab.. huhu. ayu baru je masuk, baru sebulan.. emm, sebulan lewat dari saya.. kebetulan, masa minggu terakhir bulan pertama saya keje, kawan yang masuk sekali ngn saya dapat offer keje kat len.. ye la lagipon, post saya sekarang ni sambilan je bukan tetap..
so, saya rekemenkan ayu untuk gantikan die..
masalah nya, no one noes bout this.. huhu.. masa awal2 ayu masuk pon, saya da pesan kalo ada kengkawan tanye jgn bitau die keje sx ngn saya.. huhu..
ntah la.. saya bukan ape, just rasse cam xnak org tau.. mm nape eh?? low profile?? ahaks!.. =p

so esk, xtau r cane.. nak berlakon ke cane ngan ayu.. huhu.. hari tu cam da nak bitau tmah tapi takot die marah n tak jadi datang cni. at last, ayu pon cakap xyah bitau la.. huhu..
tapi saya rasa cam dieorg xmarah sb rahsiakan.. sb memang dari dulu lg saya suka berahsia.. =) kesian tmah abes kdit sb msg kteorang..hehe..

tgk la esk cane... nothing to be worried i think.. =)


mm..

just gatal tangan nak upload gambar masa kat lab tadi..






gambar mejaku yang baru dikemaskan before balik tadi tapi still bersepah je nampak..
huishh, abaikan.. -_-"
susunan ketas kat atas meja tu dalah repot2 analisis yang plu disiapkan.. sumenye da lebih dari tarikh..
again, abaikan..
-_-" huhu..








and this..
akhirnya yang ditunggu sudah tiba! cop nama saya.. hehe.. cam jakun je plak bila dapat mende ni. cop sana cop sini.. haha.. snang skit ada cop ni.. xdelah kene tulis namaku yang tiga kerat ni kat every report.. lenguh tangan tau.. huhu.. ngade..
leh baca x nama saya ape?? hee~~




sampai sini dulu yaa.. ^^
daaaa...






nota ujung ranting 1: mesia kalah ngn china... =(

nota ujung ranting 2: dia x jadi balik 20hb.. =(

nota ujung ranting 3: xsempat nak jenjalan ke blog len lagi.. maaf.. huhu.. =(

nota ujung ranting 4: nak tido dah.. bye! =p






glitter-graphics.com




No comments:

Post a Comment

tq f0r ur comment.. ^^