Saturday, July 3, 2010

::: i'm back! :::




salam..
hola evribody..

lame sungguh saya x conteng-conteng kat sini kan??


hey, saya da dapat bilik sewa yang dekat ngan tempat keje.. =)
at lastt..

10min je jalan. huhu..
so bile duk menyewa, x dapat la nak 0nline sb saya nggak ada liptup..
dat's lead to my 'kebisuan' selama sebulan lebih ni.. hehe..
tapi skrg saya da beli sbijik liptup!!
last week..
so da oleh ber'0nline' balik and n0w..
i'm back!!



tiap2 pagi saya akan angkot my liptup ni bawak p keje.. liptup pun kene pegi keje.. hehe..
kalo ikot ati mau je tinggal kat bilik sb berattt.. senget bahu.. hohoh..
tapi bile tingat kisah yang dulu, f0bia lak rase..
walaup0n senget bahu, saya bawak gak..
xm0 kehilangan lagi.. huhu..
mintak jauh la..



ni laptop yang dulu tu...


currently i used this brand.. ubah selera... huhu..



mm..

ok jum, cite pasal my r00m plak..
saya sewa 1 middle r0om sorang2..
alhamdulillah jumpa gak akhirnya..
rumah yang saya duduk ni rumah teres 1 tingat asalnye..
tapi 0wner da renovate rumah ni jadik 2 tingkat..
so jadik la umah ni ada 4 bilik.. 2 atas, 2 bawah..
bilik saya kat bawah dekat ngan dapo n bilik mandi..


so far.. ok la.. agak selesa..
bilik saya ni besar gak untuk sorang..
cuma ada masalah yang xberapa masalah dalah..

saya xreti ah nak borak2 ngan akak2 yang duk menyewa sx ni..

saya jenis yang xbanyak mulut kalo orang xtego dulu/ngan orang y saya x bese..

mm memang xreti ah..

takot la kan orang anggap kte s0mbong..
saya x s0mbong..
cuma saya x tau nak cakap pape..

da la saya ni jenis yang duk memerap dalam bilik..huhu.
paling kurang p0n saya senyum je.. =)


mm..




** pics taken from devianart&mr.g00gle.. tq! =)






No comments:

Post a Comment

tq f0r ur comment.. ^^