Monday, July 26, 2010

::: buku log pink petak2 =) :::



salam..


hah! da hampir sebulan lagi saya xconteng2 kat cni.. nape eh?? tiap kali bukak blog je ilang m0od.. walhal, before that nak jot down smthing.. lastly, just blogwalking kat blog2 lain...

hurmm..

dulu mase skolah menengah, saya ada satu buku.. ala2 diary gitu tau.. hehe..
buku biasa je act.. buku log saiz medium punye, kaler pink petak2..

saya start tulis2 and catat2 dalam buku pink tu stat dari form1.. tapi saya stop bile da naik form4.. ntah la nape bley stop..

mm saya tulis evrything dalam tu..

pasal kakak angkat (ye, biasa la tu bile duk asrama.. heheh)..

pasal frens, dormates, classmates, floormates..

pasal admire2.. ahaks!! =p (shhh! sila jgn bitau seseorg!)
- aduhh, hingusan sungguh r dulu rase..

and of cos!

pasal HOMESICK.. hehe..


tapi skrg, buku pink tu da berganti ngan blog.. but.. jauh panggang dari api je gaya nye.. hehe..

sy rase maybe sb yang dulu tu saya tulis.. yang skrg, saya taip..
saya lagi suka menulis daripada menaip! fakta! =)

aha! lagi satu.. dulu kata ganti nama diri pertama yang saya guna dlm buku pink tu dulu dalah AKU.. tapi skrg, SAYA.. =) hehe..
mm rase mau kembali menggunakan AKU cam dulu.. sb AKU tu bagi saya BAHASA HATI..



eh?? cam da mengarot je.. mesti xde sape pahamm..
tapi saya paham.. heehe.

k, sampai ke temu lagi..













glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment

tq f0r ur comment.. ^^