Wednesday, July 28, 2010

::: dan 'tempayan' pon pecahh... :::


salam..


ku mau abadikan ape yang telah terjadi hari ini.. hingga 'tempayan hujan' ku pecah.. lalu ujan mengalir laju di tubir mata..

miahaha... waduh2, ayattt~~... hik3..

hari ni saya betol2 kecik ati atau geram ati pon boleh jugak..
saya dimarahi BUKAN ATAS KESALAHAN SAYA..

saya tau saya kecik je, tapi jgn suka suki marah kalo tu bukan salah saya..
saya tau saya kecik je, tapi saya pon punyain prasaan d0ng!
da la saya ni jenis yang mudah sensitip.. huh..
marah..
senyum BUKAN bermakna merelakan ye.. deep inside ngakk sapa tau..


saya mintak maaf gak walau tu bukan salah saya.. saya da abes run sample saya.. sample org lain.. mase 1st injection unt sample org tu saya da ejaz stop time.. unt spiked sample pon saya ejazkan masa sebab nak kasi dan ngn sorg akak ni yang nak continue run..

sedangkan tuan punya sample sedang enak 'bergayotan'.. dan bile akak tu x sempat continue, saya dimarahi???!!! sedangkan sample saya da abes dari tadi..




tau mesti org x paham.. tapi saya kecik ati.. sebab.. sebab.. da banyak saya pendam..

ok la, lenkali saya kalo ada mud saya mau coret2 kasi dtails skit.. leh wat 'kenangan'..



daa.. ='(



glitter-graphics.com


No comments:

Post a Comment

tq f0r ur comment.. ^^