Sunday, March 7, 2010

::: entri xde tajuk :::

salam..

wahh.. dah lama sangat x conteng-conteng kat cni.. huhu.. sejak balik dari kampong hari tu, trus x post ape2. online je, tapi malas nak menaip.. banyak je cite, tapi n0 mood to jot it d0wn..




Keje baru

ya, dah seminggu keje kat tempat baru.. s0 far ok la... kott.. hehe.. tah.
saya ditempatkan kat lab. tapi cam x confirm lagi duk lab mane satu.. samada lab atas atau bawah.. sebab bos kat lab bawah cuti last week. tapi mase 2nd day saya keje, ada kabo angin cakap saya maybe kat lab bawah.. mm dunn0..

skang ni on training.. tengah blaja skit2.. haishh, banyak yang dah xingat ape yang blaja dulu.. kne study balek.. adeshhh~~ =p




tapi kan.. nak tau x???

mmmm..


s0metimes i miss my previous job la.. h0h0.. nak kne ketuk ni.. tp betul, x tipu.. tah la, saya rase saya lebih cenderubg pada bidang cosmeceutical berbanding ngan skg pharmaceutical. atau tu mungkin sebab mula2 keje dah terdedah ngan cosmeceutical. atau mungkin sebab skg masih lagi on training and masih terlalu awal untuk judge...


kan? huhu..





Bilik sewa

haa.. ni my prob yang x setel lagi.. saya tengah cari bilik sewa.. kalo boleh nak yang ada bilik mandi terus kat dalam.. mm master bedr00m la kan.. kalo x master bed pon xpela.. sbenarnye saya prefer untuk mnyewa bilik s0rang2 xnak shared.. ada sape2 ada info x??? bilik sewa area seksyen 17, pJ atau area Universiti lrt?? saya keje dekat ngan uia,um.. ada x? ada x?

semalam dah pegi cari dahh kat area lrt tu.. dah jumpe yang memang leh sewa untk satu bilik.. dah tepon tanye.. tapi...... huwwaaaaaaa.. sebab lambat call balik gtau nak pi teng0k bilik tu, s0 dah ada yang ambik... huwwwaaaaaaaaaaaAAA!!!!!! =(

cepat gtau kuat2 sape salah???!!!! tauuu~ =(

yang len kebanyakkan nye shared.. rase nak time je, tutup sbelah mate tapi.. sebenarnye nati next week my sist yang keje kat joho tu akan datang training kat pJ gak.. so kalo saya sewa satu bilik saya s0rang senang la jgk kan..


a week bef0re.. saya ada survey kat area tempat keje tu.. just jalan kaki je ke tempat keje kalo menyewa kat situ.. tapi xde.. eh, ada2! tapi satu rumah tu shared laki pompuan... bilik mandi sume shared! tergezutt!! hehe.. tapi sume yang saya call tu n0n muslim kott..
ada satu umah tu, saya call.. ada s0rang br0 cine kot jawab.. die cakap 'ada dua bilik. satu pompuan. and satu lagi saya dan girlfren saya laa..'.. hadushh.. =p




K0muter

bile dah dua hari bekerja kat sana, saya try balik naik komuter.. pegi keje abang anta.. balik abang ambik jgk. tapi saya kuar pukol 5pm, abang lak 6pm.. huhu.. tu yang try naik komuter tu.. dari tempat keje kne naik satu bus pegi kl sentral.. then ambik komuter pegi ukm.. dari ukm abang ambik.. s0 far ok la, cuma breb0t kat kl sentral tu je..

semalam pegi cari bilik sewa pon naik komuter dari cni..
dari luar nampak x ramai yang berdiri. kami kat luar ni ramai la jugak.. masuk je dalam coach, ada sorang budak pompuan ni yang memang berdiri, maybe dari bangi atau tah la.. student kot.. dok menyandar kat tiang kat tengah2 tu.. saya rase cam x puas ati.. patot ke?? bagi saya la kan.. agak2 la.. tengok org.. kalo xde orang leh la nak menyandar atau peluk tiang tu sorang2.. kan dah ramai yang naik.. xyah la menyandar je.. leh orang len tumpang gak tiang tu.. saya tengok ada mamat yang berdiri tepi die pon teragak2 nak pegang tiang tu.. haishh..


huhu.. s0ri, just my opinion. ter'emo plak..










k la.. itu aja.. eh jap!!! esok hari ape eh?? sape leh teka, dia paling bijak!! hehe..

tata.



glitter-graphics.com

4 comments:

  1. kalau dlm komuter tu,mmg x leh nk kata pape..kdg2 dh sesak tp still sumbat2.dh mcm sardin...hahaha...

    p/s:dok mana skrg?

    ReplyDelete
  2. huhu..

    upss.. duk kat hentian kajang..reen?? hehe.

    ReplyDelete
  3. saya pon rasa beliau tak patut menyandar kat situ..sbb lagi ramai orang boleh menumpang di situ kalau die tidak conquer tiang itu sensorang

    ReplyDelete

tq f0r ur comment.. ^^