Sunday, March 21, 2010

::: frUstratEd :::

salam..


keciwa.. benar2 keciwa.. huhu..

petang tadi, baru je abeskan novel Ku Mohon Kasih by Haiza Najwa..

best!!! 9 stars out of 10..!! wahhh.. hehe..


novel ni dah lame kuar.. 2008.... tapi saya baru je bace.. hehe..

die punya plot (err, plot ke org panggil?? hehe..) berlatar blakang kan Kelantan.. kisah seorg gadis kat Kelantan.. dan isu kesetiaan dalam cintun antara Ayuni dan Rozaimy.. huhu..

upss, jgn salah anggap ye.. the main reas0n saya cakap novel ni best bukan sebab Kelantan tau.. tapi pada jalan cerita yang digarap (wahh, ayat ku... kih3..) dan diketengahkan oleh penulis novel ni..


tapi seingat saya, sepanjang saya baca novel belum ada yang berlatar blakang kan Kelantan.. s0 agak 'terbangga' sket di situ.. hahah.. =p walau bukan daerah ku.. hik3.. ntah pape..


saya xm0 cite die punye sinopsis kat cni.. nati k0rang yang x bace lagi leh tau la.. hehe.. s0 sesape yang minat n0vel, leh la bli n0vel ni.. huhu... walau bagaimana pon, agak keciwa sebab ending nya bukan seperti yang saya
sangkakan.. haha... =D


leh plak kan?? suka ati penulis die la nak buat ending cane.. huhu.


lagipon just 'kehidupan' yang wujud dalam novel je... heheh... tapi tak mustahil berlaku dalam dunia sebenar.. kan?

unexpected.. saya xsangka ending die camtu.. haishh..

really2 x sangka...




nota ujung ranting: mau pegi pesta buku...~~~





oh ye, salu lupa nak say tQ to mr.g00gle untuk tajaan gambar2 di 'tamanku' ini..

mocehhh...
^^





glitter-graphics.com

2 comments:

  1. hehe... awek2 nak ler baca kot

    ReplyDelete
  2. haishh, bukan ke kamu pon suke bace n0vel...??

    hehe..

    ReplyDelete

tq f0r ur comment.. ^^